6e dag Clearwater - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Claudia Waard - WaarBenJij.nu 6e dag Clearwater - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Claudia Waard - WaarBenJij.nu

6e dag Clearwater

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Claudia

07 Juli 2011 | Verenigde Staten, Miami Beach

gisteren vertrokken uit Fort Myers 2.5 uur rijden naar Clearwater. lange rit,maar dan krijg je ook wat.Aangekomen in het Hilton direct bikini aangetrokken en naar het strand.Het is zo mooi hier.Wit strand warme zee echt heerlijk.Gem temperatuur is 34gr windje erbij dus veel smeren. ,avonds gegeten bij een Italiaan .We hebben wifi op de kamer dus de meiden gingen internetten.Daar worden we wel eens gek van.Ze blijven dan op de kamer.Gaan zo ontbijten Gr. En tot horens
Bedankt voor alle reacties leuk om te lezen

• 07 Juli 2011 - 12:09

Am:

Heb echt medelijden met jullie. Lijkt me zwaar in t hilton ;)
    Zoals gezegd net is t hier lekker weer!
    Fijne dag
    Greets c u

• 07 Juli 2011 - 14:10

Liek :

he allemaal alles goed hier ook lekker weer wel veel werken vandaag gelukkig een dgje vrij ja ja een i pad nodigt ook uit he om te internetten soms wel jammer he hdden wij vroeger niet moesten we ons anders vermaken nou jullie vermaken je wel zie ik had vandaag ook skype aanstaan maar niks gehoord groetjessss

• 07 Juli 2011 - 15:58

Claudia De Waard:

hoi Ruud ben je al online?net met lique geskypt zo leuk ik bel jullie elke dag maar nooit online danique en Brigitte niet ma's ben je nu online

• 08 Juli 2011 - 10:13

Marjolein:

eindelijk weer wat gehoord ja dat komt omdat ik in ouddorp was.bedankt voor de hele leuke kaart en wat zijn de fotos leuk jullie maken een hoop mee allemaal hardstikke leuk. lekker genieten wij gaan dadelijk weer terug heel veel plezier en een dikke kus mamma doei

Claudia

Hoi Allemaal Vandaag is onze vakantie begonnen.Zondag gaan we voor een paar dagen naar Maastricht. Zaterdag vertrekken we voor 1 week naar Aruba en hierna nog 1 week op Curacao. We zijn echt aan het aftellen. iedereen is al geweest en wij hebben het nog tegoed. Veel leesplezier

Actief sinds 31 Juli 2009