5e dag Fort Myers - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Claudia Waard - WaarBenJij.nu 5e dag Fort Myers - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Claudia Waard - WaarBenJij.nu

5e dag Fort Myers

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Claudia

06 Juli 2011 | Verenigde Staten, Miami Beach

Gisteren vertrokken vanaf Miami. 'smorgens geskypt met AnnamArie eindelijk iemand online. Was erg leuk.
Na het ontbijt zijn we vertrokken naar Fort Myers 2,5 uur rijden. Onderweg nog even gestopt bij Miromar outlet. Hierna naar het hotel. Lekker daar in bad gegaan en vroeg naar bed. Even relaxen.
Bij de Everglades zijn we niet aangekomen. Je kan via Everglades naar Fort Myers of via Turnpike. Het adres van het hotel stond nog in de GPS dus wij dachten dat we weer over Everglades gingen maar nee hoor geen krokodil onderweg gezien. Dat was jammer. Vandaag gaan we naar Clearwater kustplaats aan de Golf van Mexico. 3 jaar geleden zijn we er ook geweest.We blijven hier 2 nachten.
Tot horens gr

• 06 Juli 2011 - 18:09

Ruud:

leuke foto hebben ze geen standaard voor de ipad het is jammer als jullie skypen zijn wij op het werk kunnen mischien vrijdag afspreken vaste tijd dan is iedereen hier.ivm verjaardag in een zaaltje want zus word 80 ik hoor het wel of het uitkomt en welke idioot gaat op zijn vacantie joggen. ballen kijken op het strand dat is vacantie en als je grote ziet vragen of je mag helpen dragen.nou genoeg onzin iedereen de groeten veel plezier ruudje

• 06 Juli 2011 - 18:09

Ruud:

• 06 Juli 2011 - 18:10

Ruud :

hahaha twee keer dom he

• 06 Juli 2011 - 18:13

Ruud :

oj ik zag jullie in het water geen nood greanpeach is onderweg

• 06 Juli 2011 - 19:12

Liek:

leuke foto s claud geniet er maar van

• 06 Juli 2011 - 19:51

Hoi
    Heb jullie net nog gesproken, echt leuk! Foto's zien r goed uit!! Kan niet wachten! We skypen vast nog even. Groetjuns

• 06 Juli 2011 - 21:21

Claudia De Waard:

Hallo Ruud
    vrijdag zijn we in Orlando moeten maar even een tijd afspreken In de Hoek hebben jullie geen internet Nou Ruud er zijn hier genoeg ballen om naar te kijken Mars kijkt zijn ogen uit.Ik heb een hoesje voor de ipad met standaard.

Hallo Ruud,

Hier je allerliefste zwager,

J a, als je hard moet werken heb je thuis geen tijd om te joggen. Op Miami beach joggen er ook hele mooie vrouwen, maar door mijn slechte conditie heb ik maar weinig zicht om goed te bestuderen, maar er zitten er wel een paar lekkere tussen.
    De meiden shoppen graag en ik kijk naar hele andere dingen. Nike is leuk er zijn hele mooie boten, auto's en hele leuke optrekjes, dollar staat laag dus we kopen voor weinig heel veel hebbedingetjes, alles bij elkaar toch weer dúúúúúr, gr Marcel

• 07 Juli 2011 - 07:31

Am:

Hey vakantiegangers...ziet er goed uit, daar! Foto's zijn leuk heb hoor. Ik ga maar even wat korte broeken scoren, want het ziet er erg warm uit daar.
    Heb weinig te vertellen, hebben we gisteren al met skype gedaan.

Groetjuh

• 07 Juli 2011 - 07:32

Am:

hey nog even hebben ze trouwens sdhc kaarten voor in de camera? Zijn hier vrij prijzig....