12 tm 14 dag key west - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Claudia Waard - WaarBenJij.nu 12 tm 14 dag key west - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Claudia Waard - WaarBenJij.nu

12 tm 14 dag key west

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Claudia

14 Juli 2011 | Verenigde Staten, Miami Beach

Hoi na 4dagen weer internet.leuk lique dat Jullie het leuk hebben gehad .wij hebben het ook weer geweldig dinsdag Bahamas was weer zo mooi en ontzettend warm.Meiden zijn alleen op een jetski geweest Kim vond het zo eng.Danielle achterop. je moet normaal 18jaar zijn maar op de Bahamas nemen ze dat niet zo nou.Nou geweldig vonden ze het. Eerst Kim voorop Daarna Danielle nou die ging direct voluit. 13 jaar en dan op een jetski,moet er maar niet te lang over nadenken. ze hadden de dagvan hun leven.Ze wilden gelijk weer, nou ik was blij dat ze heelhuids terugwaren
Hotel Atlantis is zo mooi.Kijk maar eens op internet GISTEREN COCOCAY was ook heerlijk Mat gehuurd voor in zee echtheerlijk echtgenietenen dan sms krijgen dathet regent in Ned. eten aan boord is overweldigend Elke avond 3gangen van garnalencocktail tot slakken gegratineerd tot zalm,biefstuk het kan nietop.Vandaag key westook leuk maar weer zo warm je moet winkel in voor afkoeling zo gaan we autootje huren golfkarretje electrisch nou morgen in Miami en dan zit het er al bijnaà weer op Gr. Allemaal en bedankt voor de berichten

• 14 Juli 2011 - 18:07

Am:

Hoi
    Ja wat is t warm hier he! Airco is zalig dan! Wij gaan zo air boat tour doen, ben benieuwd! Greets

• 14 Juli 2011 - 18:11

Claudia De Waard:

Ben je op Skype am

• 14 Juli 2011 - 18:11

Claudia De Waard:

Ben je op Skype am

• 14 Juli 2011 - 20:30

Liek :

wat ee super reis en leuk voor de meiden ze zijn bevoorrecht laat ze dat niet vergeten dat jullie hier hard voor moeten werken ja geniet nog maar ff een regen hier niet normaal meer nog niet droog geweest vandaag wat en k*t weer je waait uit je hemd doe je uggs maar aan ha ha ha hoop ook ooit z on reis te kunnen maken met me kids liefs xxx

• 15 Juli 2011 - 09:03

Marjolein:

Hoi allemaal wat fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad. ik was gisteravond niet online, vandaar dat je mij niet te pakken kreeg ik probeer om 2 uur te skypen. het zit er bijna op je kan wel zeggen dat jullie het fantastisch hebben gehad als ik zo de reisverslagen lees.kus mamma goede reis terug

• 15 Juli 2011 - 12:35

Marjolein :

claud ik ben na 7 uur on line liefs mamma

Claudia

Hoi Allemaal Vandaag is onze vakantie begonnen.Zondag gaan we voor een paar dagen naar Maastricht. Zaterdag vertrekken we voor 1 week naar Aruba en hierna nog 1 week op Curacao. We zijn echt aan het aftellen. iedereen is al geweest en wij hebben het nog tegoed. Veel leesplezier

Actief sinds 31 Juli 2009