16e dag Miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Claudia Waard - WaarBenJij.nu 16e dag Miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Claudia Waard - WaarBenJij.nu

16e dag Miami

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Claudia

15 Juli 2011 | Verenigde Staten, Miami Beach

Gisteren op key west was het weer leuk elektrisch aut,ootje gehuurd eiland over Op de boot weer van alles en nog wat.Bingo gedaan met een apparaat hoefde Zelf niets te doen. Als je er nog 1 moest moest je gaan staan elke ronde stond ik,maar geen bingo.wel een hoop lol.hadden onze gala jurkjes aan.leuke foto,'s gemaakt.nu weer in ander hotel in Miami. om 4 uur hebben we met vriendin van Danielle afgesproken zij Zitten ook in Miami.Het zit er bijna op.Nog zoveel
Foto,'s gemaakt thuis weer boek maken.we liggen nu aan het zwembad. Tot horens

Claudia

Hoi Allemaal Vandaag is onze vakantie begonnen.Zondag gaan we voor een paar dagen naar Maastricht. Zaterdag vertrekken we voor 1 week naar Aruba en hierna nog 1 week op Curacao. We zijn echt aan het aftellen. iedereen is al geweest en wij hebben het nog tegoed. Veel leesplezier

Actief sinds 31 Juli 2009