4e dag Miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Claudia Waard - WaarBenJij.nu 4e dag Miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Claudia Waard - WaarBenJij.nu

4e dag Miami

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Claudia

05 Juli 2011 | Verenigde Staten, Miami Beach

Gisteren direct na het ontbijt 10 uur naar de Keys gereden. Islamorada en Key Largo. Prachtig daar wel veel rijden maar ja dan zie je ook wat onderweg. Lekker aan een strandje gezeten. 'savonds gegeten bij mijn favoriete zaakje Olive Garden.Italiaans restaurant Altijd druk daar min 20 min wachten,maar dat hebben we er wel voorover.Lees net dat mijn buurvrouw 11 /7 deze kant op komt Leuk hoor het is echt de moeite waard en met de lage dollarkoers om gek van te worden.
Het weer is hier prachtig Mars is weer aan het joggen langs het strand.
We gaan zo Miami verlaten en naar Naples. Eerst langs de everglades een tour maken met een boot door de everglades waar de krokodillen zwemmen gr allemaal tot horens skype wil nog steeds niet lukken niemand is online tussen 2 en 3 uur doei doei

• 05 Juli 2011 - 12:36

Claudia De Waard:

Hoi Ruud
    Ik hoor je niet meer. Druk aan het werk
    Hoe gaat het? kids naar HVH en jullie nog even werken.Wil je schoonouders de groeten doen?GSM laten we in hotel we doen alles via computer hebben 1,5 uur per dag. Vandaag vertekken we uit Miami en gaan naar Naples. Onderweg langs Everglades boottocht door de Everglades Ipad is heel leuk alleen meiden zitten erop Ik zie je niet op skype mss als we in ander hotel komen. mss vanavond tussen 22 en 23 uur bij jullie gr

• 05 Juli 2011 - 14:51

Liek:

hoi claud mijn skype staat altijd aan nog eens proberen maar geniet ervan xxx

• 05 Juli 2011 - 17:58

Monique:

En Clau, hoe waren de krokodillen? Zeker wel gaaf, de Everglades. Nou ja, Capelle is ook dolletjes hoor, haha. Veel plezier nog, Mo

• 05 Juli 2011 - 20:33

Brigitte:

Hoi, hier nog even een berichtje. Milou 2 dagen naar de BSO morgen gaan we naar Hoek v Holland. We gaan skype nog even proberen en dan lekker naar bed. Welke buurvrouw komt er jullie kant op? Ik zal pa en man de groeten doen. Danique is er al vanaf vijdag en die hebben we niet meer geproken. Die vind het wel lekker rustig zo. Groetjes en nog veel plezien. Hebben de meiden misschien nog zin om de cavia en het konijn te verzorgen?

Claudia

Hoi Allemaal Vandaag is onze vakantie begonnen.Zondag gaan we voor een paar dagen naar Maastricht. Zaterdag vertrekken we voor 1 week naar Aruba en hierna nog 1 week op Curacao. We zijn echt aan het aftellen. iedereen is al geweest en wij hebben het nog tegoed. Veel leesplezier

Actief sinds 31 Juli 2009