3e dag Miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Claudia Waard - WaarBenJij.nu 3e dag Miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Claudia Waard - WaarBenJij.nu

3e dag Miami

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Claudia

04 Juli 2011 | Verenigde Staten, Miami Beach

Alweer de 3e dag wat gaat het weer snel.
Gisteren eerst weer 2 uurtjes strand en hierna naar Coral Gables en Coconut Grove. leuke plaatsjes met gezellige eettentjes en terrasjes.Lang moeten zoeken gps ingetseld op centrum en dan staan we midden in een straat?????
Venetian Pool is een groot openbaar zwembad echt mooi aangelegd zie google
We kwamen langs een hotel Biltmore nog nooit zoiets gezien zo groot aan een golfbaan echt prachtig.Hierna wilden we uit eten, maar waren allemaal zo moe, dat we dat naar vandaag schuiven.Langs de weg stopten we bij een grote winkel daar kon je van alles en nog wat kopen. wat ondergoed ingeslagen, Mars hardloopkleding van Nike gekocht Hij jogt elke dag een uur langs het strand.Er was daar een mw met een hondje nou ik had hem zo meegenomen.Net zo'n hondje op batterijen. Nog nooit zoiets gezien
Het was een kruising tussen tziu tziu
en een yorkseterrier.Zo leuk
Waar ze hem vandaan had,had er 9 er heeft ze allemaal weggegeven gelukkig maar, ik had er echt 1 meegenomen Hadden de poezen leuk gevonden hihi

• 04 Juli 2011 - 17:35

Angelique:

leuk dat jullie zoveel meemaken maar ook wel een beetje uitrusten he of gebeurd dat volgende week op de bahamas hier vandaag ook lekker weer lekker naar rockanje strand geweest heel wat anders als miami maar verschil moet er wezen he veel plezier xxx

• 04 Juli 2011 - 19:58

Marga:

OH wat leuk allemaal klinkt allemaal geweldig.
    Ik hoop dat je mmoi weer heb, want ik zie op deze site dat er regen komt.
    Maar dan gaan jullie maar weer lekker winkelen.
    Groetjes

• 05 Juli 2011 - 12:14

Claudia De Waard:

ja op de site staat idd elke dag regen we hebben alleen toen we aankwamen regen gehad verder niet prachtig weer echt heel warm

Claudia

Hoi Allemaal Vandaag is onze vakantie begonnen.Zondag gaan we voor een paar dagen naar Maastricht. Zaterdag vertrekken we voor 1 week naar Aruba en hierna nog 1 week op Curacao. We zijn echt aan het aftellen. iedereen is al geweest en wij hebben het nog tegoed. Veel leesplezier

Actief sinds 31 Juli 2009