7e dag Clearwater - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Claudia Waard - WaarBenJij.nu 7e dag Clearwater - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Claudia Waard - WaarBenJij.nu

7e dag Clearwater

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Claudia

08 Juli 2011 | Verenigde Staten, Miami Beach

Gisteren Ontbeten aan de overkant..Wilden naar het strand Maar het was bewolkt.Hier wat rondgereden Zagen een kartbaan Maar er kwam ineens onweer zo erg hebben de auto stilgezet.Wel jammer zo mooi hier Maar ja We zijn savonds gaan etenZO leuk met een pianist echt een beetje chique.Moesten aan Wijno den ken.Ze hadden een wijnkaart van 1meter lang.Ik had heerlijke garnalen Kim een biefstuk zo groot Danielle Kip Mars vispannetje echt heerlijk allemaal.Gaan nu naar Orlando Vanmorgen eindelijk mien moeder op Skype gehad gr

• 08 Juli 2011 - 13:57

Ruud:

wij zijn van het weekend in de hoek maandag ben ikweer online fijn weekend groeten van opa en oma danique en milou oja milou heeft een tand eruit.

• 08 Juli 2011 - 21:29

Liek:

hoi hoi was leuk he ff op de skype dat het allemaal kan geweldig dat jullie zo genieten wij gaan het weekend ook lekker weg doeiiiii xxxxx

• 08 Juli 2011 - 21:30

Liek:

oh en wat een mooi hotel he dat hilton geweldig xxx

Claudia

Hoi Allemaal Vandaag is onze vakantie begonnen.Zondag gaan we voor een paar dagen naar Maastricht. Zaterdag vertrekken we voor 1 week naar Aruba en hierna nog 1 week op Curacao. We zijn echt aan het aftellen. iedereen is al geweest en wij hebben het nog tegoed. Veel leesplezier

Actief sinds 31 Juli 2009