Aankomst - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Claudia Waard - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Claudia Waard - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Claudia

01 Juli 2011 | Verenigde Staten, Miami Beach

0315 uur vertrokken we naar schiphol
Inchecken en wachten op vertrek
1 uur vliegen naar Londen dat was naar boven en naar beneden.Even over vliegveld Heahtrow gelopen en 0950 uur vlogen we naar Miami. Wat turbulentie onderweg gehad Kim dacht echt daar gaan we. Net als we in een lift zitten die
10 etage naar beneden valt.9 uur is best een lange zit. Toen we aankwamen regende het ongelooflijk. Het kwam met bakken naar beneden. temp is goed 35 graden maar we komen niet voor de regen.
Door de regen moesten we heel lang op de koffers wachten van landen totdat we de koffers hadden duurde weer 2 uur en we waren natuurlijk best wel moe. Een nacht overgeslagen. Nu is het 0800 uur gaan zo ontbijten Het is bewolkt maar de zon zit erachter. Vanmiddag waarschijnlijk weer regen. Fijn dat we in het hotel internet hebben. Misschien vandaag IPAD 2 kopen YES!!!!Ja hoor ik zie de zon jippie
Miami in regen is toch niet zo leuk als wanneer de zon schijnt.
We hebben trouwens een auto, die heeft Kim uitgezocht. We lijken net artiesten,zo groot met leer!!!Mars wordt er gek van, die glundert helemaal van oor tot oor.Daniëlle heeft al 60 min van internet verbruikt.Nou iedereen de groeten tot horens Kijken wie op skype zit Mijn naam is dankim16

• 01 Juli 2011 - 13:36

Anna-marie:

Hey vakantiegangers. Hier gelukkig nu geen regen, vannacht wel weer. Goed voor de plantjes zal ik maar zeggen.
    Geniet ervan allemaal.Ik ben vanmorgen weer gaan sporten, was wel weer lekker ;(
    Tot mails

greets

Anna-Marie

• 02 Juli 2011 - 07:55

Ruud:

hoi alles goed ik probeer te skypen maar danielle is altijd offline en jij moet mij accepteren ik weet niet hoelaat het daar is kan je even kijken op skipe. hoe is het verder. gaat alles naar wens groeten fam van vliet

Claudia

Hoi Allemaal Vandaag is onze vakantie begonnen.Zondag gaan we voor een paar dagen naar Maastricht. Zaterdag vertrekken we voor 1 week naar Aruba en hierna nog 1 week op Curacao. We zijn echt aan het aftellen. iedereen is al geweest en wij hebben het nog tegoed. Veel leesplezier

Actief sinds 31 Juli 2009