Diploma uitreiking - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Claudia Waard - WaarBenJij.nu Diploma uitreiking - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Claudia Waard - WaarBenJij.nu

Diploma uitreiking

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Claudia

29 Juni 2011 | Verenigde Staten, Miami Beach

Vandaag nog even alles nakijken voor vertrek. Kim gaat zo naar Zadkine
uniform op laten meten. Daniëlle gaat zwemmen met haar klas als afscheid klas 1. Hierna omkleden voor de diploma uitreiking in Isala.Vandaag horen we of we 2 extra kaartjes krijgen voor Daniëlle en oma.En dan kan de vakantie
beginnen!!!!!

• 29 Juni 2011 - 21:36

Mooi:

Dat is mooi nieuws, diploma op zak en richting de states. Heel veel plezier met zijn allen! Groeten
    AnnaMarie

• 29 Juni 2011 - 21:54

Anna Marie:

Dank je AnnaMarie nu 2 uurtjes slapen en dan op naar Schiphol. Uitreiking was erg leuk.

• 30 Juni 2011 - 18:38

Monique:

Hé Claudia, mis je nu al, haha. Geniet maar lekker van je vakantie met je gezin en hou de site goed bij. ik ga je in ieder geval volgen!!! Zo makkelijk kom je dus niet van me af, groetjes, Monique

• 01 Juli 2011 - 05:57

Angelique :

ff een paar dagen niet op hyves en hup vogels gevlogen naar de states wel te verstaan lieve schatten een hele fijne vakantie even alle spanningen eruit dat mag wel he geniet van deze geweldige reis en van elkaar ik ga jullie volgen liefs van ons xxx

• 01 Juli 2011 - 06:46

Oma Marjolein:

hallo allemaal fijn dat je goed aangekomen bent jullie zullen wel moe zijn nu rust maar lekker uit en ga dan genieten ik ga zo naar ouddorp en ben voorlopig niet thuis ik wens jullie veel plezier dikke kus van oma doei

• 01 Juli 2011 - 06:51

Marjolein:

claud ik kan je even niet volgen jammer, maar zodra ik thuis bent ga ik weer kijken nu lieverds tot kijk en genieten

Claudia

Hoi Allemaal Vandaag is onze vakantie begonnen.Zondag gaan we voor een paar dagen naar Maastricht. Zaterdag vertrekken we voor 1 week naar Aruba en hierna nog 1 week op Curacao. We zijn echt aan het aftellen. iedereen is al geweest en wij hebben het nog tegoed. Veel leesplezier

Actief sinds 31 Juli 2009