1e dag in Miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Claudia Waard - WaarBenJij.nu 1e dag in Miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Claudia Waard - WaarBenJij.nu

1e dag in Miami

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Claudia

02 Juli 2011 | Verenigde Staten, Miami Beach

Gisteren de 1e dag in Miami.Nou heerlijk
Na het ontbijt konden we naar het strand.Wat was het heet. Heel even liggen en dan direct de zee weer in.Tot 12 uur zijn we op het strand geweest, daarna gingen we naar Dolphin Mall. Nou dat hebben we geweten. We waren er 1300 uur en gingen 2100 uur daar weg. We hebben heel veel gescoord.Nog geen IPAD2 maar wel Uggs Guess schoenen de meiden hebben echt de winkel leeggekocht
nog wat kleding. Je wordt er echt heel hebberig van. Zoveel winkel 240 stuks en de dollar staat heel laag.
Kim heeft haar examenkado uitgezocht echt een prachtige ring.Hij moet kleiner worden gemaakt de 15e kunnen we hem ophalen.We gaan zo weer ontbijten.Nu ga ik weer kijken op skype. Rond 2 of 3 uur zitten wij op skype Gr aan Allemaal

• 02 Juli 2011 - 12:08

Claudia De Waard:

Leuk hoor alle reacties.
    bedankt Lique en Mo
    en Ma hopelijk lukt Skype in Ouddorp

• 02 Juli 2011 - 19:21

Mar:

O wat leuk ik ben jaloers, ik wil ook kopen!!!Als je nog dollars over heb denk aan mij.Klinkt allemaal leuk en bekend.Zelfs jullie vliegreis.Die turbelentie hadden wij ook.Je wordt een meter uit je stoel getild, en je schijt in je broek van angst.
    Luitjes heel veel plezier ik blijf jullie volgen
    Groetjes Marga

• 03 Juli 2011 - 12:03

Claudia De Waard:

bedankt voor je reactie Mar

Claudia

Hoi Allemaal Vandaag is onze vakantie begonnen.Zondag gaan we voor een paar dagen naar Maastricht. Zaterdag vertrekken we voor 1 week naar Aruba en hierna nog 1 week op Curacao. We zijn echt aan het aftellen. iedereen is al geweest en wij hebben het nog tegoed. Veel leesplezier

Actief sinds 31 Juli 2009