10e dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Claudia Waard - WaarBenJij.nu 10e dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Claudia Waard - WaarBenJij.nu

10e dag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Claudia

18 Augustus 2009 | Nederland, Amsterdam

Hoi
Gisteren een auto gehuurd. We gingen 1015 uur weg d en k bleven in huisje
13:15 uur kwamen we pas terug. Konden de weg niet terugvinden. Voor het eerst in Curacao. Mw kwam ons halen moesten ook andere mensen ophalen Wist niet waar precies
Dit was geen succes Ging op Aruba iets eenvoudiger We hebben een auto
die zou in Ned naar de schroothoop gaan Zo ziet hij eruit En als wij een kras erop maken moeten wij dit betalen ongelooflijk Het was ook een onaardige dame aan de balie dit is zacht uitgedrukt.We zijn bij het zwembad gebleven en 'smiddags naar Willemstad gegegaan. De foto's genomen van de gekleurde huisjes en de pontjesbrug. Lekker gegeten op plein Wilhelminia.Carpaccio vooraf en daar na salade met ossehaasreepjes
Mars broodje Stoba aanrader Anne Marie.Was erg lekker.Vandaag gaat D zwemmen met dolfijnen
dus vroeg op pad. Weer zoeken waar we moeten zijn.Gisteravond in een keer naaar Willemstad gereden hier zitten wij 10 min vandaan.Iedreen slaapt hier nog tot morgen

• 18 Augustus 2009 - 17:07

Els:

Hoi Claudia, Marcel en kids,

Zo te lezen hebben jullie het erg naar je zin. En zo hoort het natuurlijk ook. Hoe was het zwemmen met dolfijnen? Lijkt me wel geweldig. Ik mis alleen nog wat foto's. Zie nog steeds dezelfde als de eerste week. Hier gaat het goed met de katten. Het is nu heerlijk weer hier en morgen en donderdag zelfs rond de 30 graden, maar vrijdag weer minder na onweer (voorspeld). Hebben jullie mijn smsje nog gekregen over een rouwkaart. Wilde jullie daar toch maar even over inlichten.

Nou veel plezier nog en goeie reis weer terug (maar nog niet aan denken nu).

Groetjes van ons viertjes,

12e dag

19 Augustus 2009

11e dag
Claudia

Hoi Allemaal Vandaag is onze vakantie begonnen.Zondag gaan we voor een paar dagen naar Maastricht. Zaterdag vertrekken we voor 1 week naar Aruba en hierna nog 1 week op Curacao. We zijn echt aan het aftellen. iedereen is al geweest en wij hebben het nog tegoed. Veel leesplezier

Actief sinds 31 Juli 2009