13e dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Claudia Waard - WaarBenJij.nu 13e dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Claudia Waard - WaarBenJij.nu

13e dag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Claudia

21 Augustus 2009 | Nederland, Amsterdam

Hoi Allemaal
Gisteren naar Jan Thielbaai gegaan.
Erg leuk daar Erlag ook een walvisdolfijn Nog nooit gezien Hij was daar aangespoeld.Eindelijk gesnorkeld Prachtige vissen.
Alleen de weg er naartoe was wat minder. Op een gegeven moment zegt kim Pappa er komt rook uit de airco.
Wij opletten het werd steeds erger zwarte rook.
Wij de auto langs de kant toevallig bij een autoverhuurbedrijf. Mars gebeld naar ons verhuurbedrijf en die zei je moet de wegenwacht bellen
hij gebeld die zei je moet maar naar autoverhuurbedrijf terug. Wij terug
de auto werd nagekeken. en we moesten wachten op een andere auto.
Haast moet je niet hebben zeggen ze op vakantie.maar het is toch niet aangenaam als we daat met z'n vieren zitten te wachten,terwijl we op weg waren naar Jan Thiel. eindelijk kwam de auto. gelukkig gingen we erop vooruit. Die we hadden gaat bij ons naar de sloop Nu kregen we een nieuwe auto. savonds naar Willemstad heerlijk gegeten.vandaag gaan we naar Cas Abou Dan hebben we als het goed is de leukste strandjes gehad.
morgen moetwen we al om 9 uur de auto inleveren en we vliegen pas 8 uur 'avonds.
To horens

• 21 Augustus 2009 - 14:29

Tonny:

Jan Thiel is leuk he, heb je daar aan het strand gegeten ?
    Mambo beach is ook een leuk strand, heerlijk op die ontzettende lounge bedden liggen
    Demi en Esmée vonden het ook daar geweldig snorkelen.
    Kon je ook een groot drijfbed huren

• 21 Augustus 2009 - 14:40

Anna-Marie:

Jullie maken ook wel wat mee daar he. Ja joh, en dan zit het er alweer op, nou ja het weer is hier ok aardig hoor!

• 21 Augustus 2009 - 18:00

Angelique :

heb ze ff allemaal gelezen had eerder geen tijd jullie hebben wel alles gezien daar zeg wij hebben hier ook temperaturen gehad leek de nederlandse antillen wel ha ha ha ja ja je kijkt er lang naar uit maar het is weer snel voorbij goeie reis terug en je heb het toch maar ff allemaal gezien xx liek

• 21 Augustus 2009 - 21:03

Brigitte:

Hoi, leuk om alles te lezen. We zijn nu pas thuis dus kon niet eerder reageren. Zo te zien was de vakantie erg leuk. Ik weet niet of je dit nog leest maar in ieder geval een hele goede terugreis. Dit weekend nog prima weer!! groetjes