12e dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Claudia Waard - WaarBenJij.nu 12e dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Claudia Waard - WaarBenJij.nu

12e dag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Claudia

20 Augustus 2009 | Nederland, Amsterdam

Bedankt voor alle leuke reacties.
Gisteren zijn we naar Porto Marie geaan.echt een heel idyllisch plekje
Zal je op de foto's zien.Heel helder water. De vissen zie je zwemmen van gorrt naar klein van doorzichtig tot fel gekleurd.Na ht strand thuis lekker zwemmen en douchen en dan naar Bloempot village een kleine mall.Voor D leuke bikini bij tommy hilfiger gekocht.
'savonds gegeten bij Wilhelmina
Heerlijke tournados mars stoba D Spareribs K frikadel. Het is net of je in Ned Bent. Bruna DA drogist iedereen sprekkt Ned.Om de weg te vragen is het makkelijk, maar dan toch sturen ze je verkeerd. Eer dat we weer bij de Bloempot waren!!
Vandaag gaan we naar Jan Tielbaai
tot morgen onze een na laatste dag

• 20 Augustus 2009 - 14:10

Marjolein:

Hallo allemaal. Wat een leuk verhaal. Jullie hebben het wel naar je zin fantastisch. Ik ben weer thuis morgen komt wijno me weer ophalen, dan gaan we oppassen. Ik bel je zodra je thuis bent. Nog veel plezier, Kus mamma

• 20 Augustus 2009 - 17:50

Tonny:

Porto Marie is inderdaad geweldig, als je er naar toe rijdt, denk je waar gaan we in godsnaam naar toe, maar als je er bent, kom je in een sprookje.
    Blauwe zee en wind zand met palmbomen.
    Het eten is ook goed daar. Snorkele is al genoeg, bij de duikklokken zit al voldoende vis.

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

12e dag

19 Augustus 2009

11e dag
Claudia

Hoi Allemaal Vandaag is onze vakantie begonnen.Zondag gaan we voor een paar dagen naar Maastricht. Zaterdag vertrekken we voor 1 week naar Aruba en hierna nog 1 week op Curacao. We zijn echt aan het aftellen. iedereen is al geweest en wij hebben het nog tegoed. Veel leesplezier

Actief sinds 31 Juli 2009