9e dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Claudia Waard - WaarBenJij.nu 9e dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Claudia Waard - WaarBenJij.nu

9e dag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Claudia

17 Augustus 2009 | Nederland, Amsterdam

Nou hoi Anna Marie je bent de enige nog met een reactie.Gisteren naar de Blauwe Baai gegaan.erg leuk veel bij het strand.Strandtent,zwembad,speeltuin
massagesalon.In zee wel stenen, dit had je niet in Aruba daar kon je zo de zee inlopen poerderzand.We hadden in Aruba luchtbed en loungestoel gekocht dus dat was heerlijk in de zee.s'avonds met de taxi afgesproken om naar Mambo Beach te gaan.Echt heel leuk ook echt iets voor jou.
Meiden vonden het ook leuk iets te jong nog.Daar wat gegeten en taxi kwam ons om 9 uur weer halen.heerlijke cocktail genomen SEx
on the beach.vandaag auto huren en dan gaan we naar Port Marie.Morgen zwemmen met dolfijnen gereserveerd voor danielle bij dolphine academy
tot morgen

• 17 Augustus 2009 - 12:09

Anna-Marie:

Tja van mij kom je niet af hoor. Leuk dat je C zo leuk vindt. Vinden jullie het ook leuker dan Aruba of niet? Het was destijds gewoon wat gemoedelijker, wat rommeliger, maar wel erg gezellig. Wat wij destijds wel moesten doen, was je terugvlucht besvestigen, ergens in de stad, omdat ze anders gewoon je stoel in het vliegtuig weer verkochten. Weet niet of dat nog zo is, maar een gewaarschuwd mens ...
    Al naar de kleine knip geweest? En westpunt? Dat is ook mooi hoor, kan je op , of kon??, een terras boven het water zitten. Ik kleine knip hebben wij destijds heerlijk gesnorkeld, kijk wel uit voor de zeeegels!!! Tricky zijn die.
    Wanneer heb je wat meer foto's? Als ik alles lees denk ik, ik ga er ook maar weer eens naartoe. Nou tot zover, Geniet!
    Hier is het trouwens ook erg lekker weer hoor. Alles nu goed met je ma?

greets

12e dag

19 Augustus 2009

11e dag
Claudia

Hoi Allemaal Vandaag is onze vakantie begonnen.Zondag gaan we voor een paar dagen naar Maastricht. Zaterdag vertrekken we voor 1 week naar Aruba en hierna nog 1 week op Curacao. We zijn echt aan het aftellen. iedereen is al geweest en wij hebben het nog tegoed. Veel leesplezier

Actief sinds 31 Juli 2009