7e dag - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Claudia Waard - WaarBenJij.nu 7e dag - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Claudia Waard - WaarBenJij.nu

7e dag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Claudia

15 Augustus 2009 | Aruba, Oranjestad

Hoi Allemaal
Gisteren voor de verandering naar het strand geweest. Een paar uurtjes.
Hierna wat boodschappen gedaan. Kwam leuk winkeltje tege met hele leuke bkini;s 2 gekocht voor kim Van Burberry en Louis Vuitton.
Was voor het eerst bdruk op de weg.
Wat gegeten in het app.'avonds lekker gegeten bij een italiaan
giannis in Palm Beach.Gisteravond koffers gepakt vandaag moeten we 12 uur eruit zijn. Gaan even Oranjestad in. Moeten om 4 uur op vliegveld zijn
en vliegen 6 uur met Martinair
zelfde vlucht als vorige week. Diegene voor Aruba stappen uit en wij stappen in en de mensen uit Ned blijven dus zitten.We hebben ook nog een ijsje gegeten bij Ben en Jerrys

Nagels van Kim heeft ze er na een dag al afgehaald kon er niets mee.
Vanavond slapen we dus in Curacao.
GR

• 15 Augustus 2009 - 19:53

Anna-marie:

Hey vakantiegangers...ben benieuwd wat jullie eerste indruk van Curacao is. Hoop dat het bevalt!

• 16 Augustus 2009 - 19:25

WIL:

LEUK WEER WAT TE LEZEN OVER JULLIE VERBLIJF DAAR. lEKKER CHIQUE TOCH MET DE TAXI IEDERE DAG NAAR HET STRAND.

GROETJES WIL

12e dag

19 Augustus 2009

11e dag
Claudia

Hoi Allemaal Vandaag is onze vakantie begonnen.Zondag gaan we voor een paar dagen naar Maastricht. Zaterdag vertrekken we voor 1 week naar Aruba en hierna nog 1 week op Curacao. We zijn echt aan het aftellen. iedereen is al geweest en wij hebben het nog tegoed. Veel leesplezier

Actief sinds 31 Juli 2009