5e 6e dag?? - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Claudia Waard - WaarBenJij.nu 5e 6e dag?? - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Claudia Waard - WaarBenJij.nu

5e 6e dag??

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Claudia

14 Augustus 2009 | Aruba, Oranjestad

Hoi Allemaal
Weer bedankt voor de leuke reacties
Ma ben benieuwd wat de dokter heeft gezegd. Bel je zo.
Lique hoe gaat het met je arm?
Gisteren nar het strand geweest.Eagle Beach
'avonds(5 uur )ben ik even met Mars
alleen weggeweest meiden wilden thuisblijven.We hebben gegeten bij Old Fisherman Authentiek Arubaans visrestaurant. Heerlijk gegeten garnalen mijn favoriet in een heerlijke saus. mars at Maimai (vis)
Leuke zaak klein maar heel gezellig
alleen zonder de meiden zit je niet echt op je gemak dus de volgende keer weer met z;n vieren.
6 uur sluit alles en loopt er niemand op straat dat is heel vreemd had echt veel drukker verwacht ik denk dat dit wel in Curacao is.
Vannacht onrustig geslapen. had agenda ingesteld mamma naar dokter die gaat dan af 4 uur snachts(10 uur ned tijd)eindelijk weer inslaap toen riep Danielle van het toilet dat ze heel erg buikpijn had.paracetemol gegeven en alles uitgewassen toen kon ik weer gaan slapen dus nu iets later wakker ipv 0730 0800
gr en tot morgen vanavond koffer pakken voor de doorreis naar curacao morgen

• 14 Augustus 2009 - 13:05

Anna-Marie:

Hoi,

Lekker dus op naar Curacao, is daar s avonds lekker druk, kijk weluit, er zijn wel delen van de stad, waar je beter niet alleen met je gezin moet komen, ben even vergeten hoe die wijk heet. Nou ja, vraag de locals en ze weten het wel. Ze waren destijds altijd erg behulpzaam. Hoop dat Danielle weer is op geknapt en dat met je moeder ook alles goed is!! De vliegreis duurt maar even he, niet dat je denkt dat hij neerstort, als de motoren ineens uitgaan, dan is dat ook, vliegen ze op de wind(echt waar hoor) Heb je op C ook internet?? Ik lees graag weer wat !

groetjes

12e dag

19 Augustus 2009

11e dag
Claudia

Hoi Allemaal Vandaag is onze vakantie begonnen.Zondag gaan we voor een paar dagen naar Maastricht. Zaterdag vertrekken we voor 1 week naar Aruba en hierna nog 1 week op Curacao. We zijn echt aan het aftellen. iedereen is al geweest en wij hebben het nog tegoed. Veel leesplezier

Actief sinds 31 Juli 2009