Dag 1 - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Claudia Waard - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Claudia Waard - WaarBenJij.nu

Dag 1

Blijf op de hoogte en volg Claudia

17 Mei 2016 | Indonesië, Kuta

Gisteren 16 mei om 1645 uur vertrokken. We stonden naast het elftal van PSV die gingen naar China op trainingskamp.
Het was een lange vlucht. Oordopjes, ooglap op pilletje ingenomen,paar films gekeken en gaan slapen. Half 7 ned tijd
Zijn we geland op vliegveld van Djakarta. 2 uur hadden we de tijd om over te stappen. Dus lekker even naar Starbucks. We moesten
naar gate F2. Komen we daar, nee is gewijzigd, u moet naar gate
F7. Daar aangekomen nee, is gewijzigd naar gate F6.
En vandaar weer terug naar F 7. Na een vlucht van 14 uur werden
We daar niet vrolijk van. Achteraf er wel om gelachen. Het leek wel of we in een film zaten. Geen toerist te bekennen, alleen wij.
Ned tijd kwart voor 3 plaatselijke tijd kwart voor 9 gaan we heerlijk slapen. Tot morgen!

• 17 Mei 2016 - 15:26

Annamarie :

Begint al goed!

• 17 Mei 2016 - 16:38

Angelique :

Jeetje wat een reis maar zal wel de moeite waard zijn nu even bij komen Gr

• 17 Mei 2016 - 21:25

Marga:

Lekker dan , kan me voorstellen na zoveel uren vliegen dat het ff minder is op dat moment, maar de rest zal je vast bevallen. Veel plezier

• 18 Mei 2016 - 09:49

Marjolein:

Hallo ik heb je ga nu de foto's bekijken een fijne dag veel plezier

• 19 Mei 2016 - 08:02

Miriam:

Hi leuk zo reisverslag veel plezier

• 19 Mei 2016 - 09:49

Claudia De Waard:

Foto s staan nu bij losse foto s . Ben bezig om dit
    Bij het reisverslag te kunnen plaatsen.

Claudia

Hoi Allemaal Vandaag is onze vakantie begonnen.Zondag gaan we voor een paar dagen naar Maastricht. Zaterdag vertrekken we voor 1 week naar Aruba en hierna nog 1 week op Curacao. We zijn echt aan het aftellen. iedereen is al geweest en wij hebben het nog tegoed. Veel leesplezier

Actief sinds 31 Juli 2009