5e dag Hilton Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Claudia Waard - WaarBenJij.nu 5e dag Hilton Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Claudia Waard - WaarBenJij.nu

5e dag Hilton Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Claudia

15 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vanmorgen naar Hilton gegaan lekker bij zwembad gelegen wel echt heel warm dus constant water in 43 graden is echt warm.
Lekker rustige dag na al die malls ' savonds eindelijk gegokt
eerst 20 dollar virtuele blackjack Nou dat was het niet echt
Toen jackpot gezocht ging met dollarcents dus heel weinig
maar wel leuk alle toeters en bellen gingen af we hadden veel lol voor weinig dollars foto s kan ik niet plaatsen geheugen vol misschien was deleten van vorig jaar

• 15 Augustus 2012 - 22:10

Angelique:

o claud ff alle verhalen gelezen jullie maken heel wat mee nou genieten jullie maar fijn hier rustig met oma gaat het elke dag minder dus het is afwachten misschien nog een weekje ze heeft gelukkig geen pijn nou groetjes allemaal en i follow you x

• 15 Augustus 2012 - 22:53

Ruud:

hoi nou dan kan ik mijn visboot wel vergeten. ik hou het kort vandaag naar de hoek geweest oja het nederlands elftal tegen de patatekes belgie 4-2 voor de belgen later

• 16 Augustus 2012 - 12:04

Marjolein:

Hoi alllemaal wat is het warm daar nu hier ook het weekend zou het 30gr. worden Ben en Wil komen vandaag alles goed hier steeds mooi weer. Liek veel sterkte met oma dat heb ik gelezen nu nog veel plezier geniet er lekker van kus aan de kis gr. mamma

• 16 Augustus 2012 - 12:04

Marjolein:

• 16 Augustus 2012 - 15:29

Maarten :

Ook hier mooi weer. Miliou wenst jullie nog een fijne vakantie. Ook van oma en opa.

• 16 Augustus 2012 - 20:03

Ruud :

sinds waneer heeft maarten een computer. en gaat hij nog reageren ook gr allemaal hilton zonder wifi .pluuuuuuuuuuuuuuu

• 19 Augustus 2012 - 20:00

Els Brenkman:

Hoi Claudia,

Ik wil je verslag verder lezen, maar klopt het dat het maar tot dag 5 gaat? Ik zie geen volgend bericht. Met de katten gaat het goed. Dizzy is onwijs aan het kroelen met ons. Vandaag en gister erg warm hier. Temperaturen tot 38 graden in Nederland. Scheelt niet zoveel met die van jullie dus. Nou veel plezier nog de laatste dagen. Groetjes van de Brenkies.

Claudia

Hoi Allemaal Vandaag is onze vakantie begonnen.Zondag gaan we voor een paar dagen naar Maastricht. Zaterdag vertrekken we voor 1 week naar Aruba en hierna nog 1 week op Curacao. We zijn echt aan het aftellen. iedereen is al geweest en wij hebben het nog tegoed. Veel leesplezier

Actief sinds 31 Juli 2009