2e dag Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Claudia Waard - WaarBenJij.nu 2e dag Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Claudia Waard - WaarBenJij.nu

2e dag Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Claudia

11 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

Na een heerlijk ontbijt, lekker zwemmen
9 uur deur ging net open. Het is dan nog niet
Zo warm. Na een uurtje naar de kamer opfrissen
En dan naar Premium Outlet Geweldig daar
140 winkels zoals Ralph Lauren, Coach, DKNY
Armani,Guess. Meiden werden gek
Daan bij Coach leuke sleutelhanger gekocht ik een leuke tas
Wij naar Starbucks lekker wat gedronken.Foto van de sleutelhanger naar haar vriendje gepingd Komen we in de Adidasshop Daan past nieuwe voetbalschoenen
Ja deze wil ik. Toen vroeg ik aan haar Waar is je Coachtasje?
Nou dus laten staan bij Starbucks
Zij snel terug tasje stond er nog, maar de
Sleutelhanger zat in een mooie doos en die
Was leeg dus eruit gehaald Ja beter op je spullen
Letten zeg het 100 keer meestal hebben ze geluk
Nu dus niet Hopelijk leert ze hiervan
Na 6 uur gestruind te hebben richting hotel
Waren best wel moe en voeten deden pijn.
Zoudeb naar de strip gaan. Maar uitgesteld tot
Vandaag tot horens

• 11 Augustus 2012 - 15:22

TESTTEST

• 11 Augustus 2012 - 15:25

RUUD:

GODVERGODVER ZIT IK EEN HEEL VERHAAL TE TYPPEN. DOET HIJ HET NIET DUS NU GAAT IK EERST PAFFEN IK KOM ZO TERUG. KLOTE ZOOI

• 11 Augustus 2012 - 15:45

RUUD:

ZO DAAR BEN IK WEER EEN SIGARET VERDER HOE VONDEN JULIE ONZE FOTO VAN SIMONES.NIET NORMAAL SCHEVENINGEN GEWEEST HET IS MOOI WEER HIER.BIJ JULIE OOK WEL WAT EEN DROMER DIE DANIELLE NOU IK GA JULIE WEER VOLGEN. OJ GROETEN VAN MILOU VOOR MARCHEL EN JULIE ALLEMAAL NATUURLIJK.VAN ONS .WIJ GAAN BARBEQUEN.

• 11 Augustus 2012 - 15:45

• 11 Augustus 2012 - 15:46

Annamarie:

Klinkt goed allemaal, op de sleutelhanger na dan! Lijkt mij heerlijk de outlet... Jaloers! Geniet ervan doeii.

• 11 Augustus 2012 - 18:32

Marjolein:

Hallo Rotterdam geweest laptop gehaald nu weer in oudorp heel mooi weer. Wat een hotel heb het toch gezien op what,s ap gaan vanavond bij iemand bridgen. morgen jeux de boules domvan danielle die sleutelhanger zonde het is zeker bij jullie heel warm hier ong. 22gr.Leuk zeker al die winkrls groetjes en veel leifs mamma ik hoor van je doei dikke kus.