15e dag Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Claudia Waard - WaarBenJij.nu 15e dag Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Claudia Waard - WaarBenJij.nu

15e dag Orlando

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Claudia

14 Juli 2010 | Verenigde Staten, Orlando

Bedankt voor jullie leuke reacties.
Hier regent het nu ook maar dat is maar even Het is hier erg warm 33 graden. Regen wel even lekker koelt alleen niet zo af. Je kan hier in de regen lopen. Net bij het zwembad gelegen. Kim was niet zo lekker heeft een paar uur geslapen.We gaan zo nog naar Prime outlet in Orlando.
Morgen naar Seaworld.Nieuwe achtbaan, daar kijken we al naar uit
Wel lekker hoor zo'n rustdag.
Normaal geen tijd hier om in de zon te leggen. Midden in hetcentrum aan het zwembad heerlijk

Ruud, Liek en Els nog even en dan gaan jullie ook heerlijk vooruitzicht
Lekker genieten met je gezin.
Veel plezier allemaal voorf ons zit het er bijna op.
Doei doei

• 15 Juli 2010 - 08:25

Liek:

ja het zit er bijna op voor jullie maar ik heb met plezier je verslag gelezen en jullie hebben volgens mij in 2 weken gezien wat een ander in 4 weken doet ha ha ha wij gaan maandag middag weg maar ik zie jullie 1 augustus bij wil gezellig nou geniet nog een paar dagen en een goede reis terug x

• 15 Juli 2010 - 19:20

Ruud:

ja nog een paar uurtjes werken kunnen ze allemaal een maand de ...... krijgen kim is toch niet zwanger van een orca liek fijne vacantie groeten aan de knackerbroden.

Claudia

Hoi Allemaal Vandaag is onze vakantie begonnen.Zondag gaan we voor een paar dagen naar Maastricht. Zaterdag vertrekken we voor 1 week naar Aruba en hierna nog 1 week op Curacao. We zijn echt aan het aftellen. iedereen is al geweest en wij hebben het nog tegoed. Veel leesplezier

Actief sinds 31 Juli 2009