14e dag Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Claudia Waard - WaarBenJij.nu 14e dag Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Claudia Waard - WaarBenJij.nu

14e dag Orlando

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Claudia

14 Juli 2010 | Verenigde Staten, Orlando

Om 1000 uur wegereden vanaf Fort Myers naar Sannibel Island Even rondgereden. Hierna op weg naar Orlando 300km verderop. 3 uur in het hotel aangekomen
Nog een wasje gedaan en naar het zwembad.Heerlijk een paar baantjes getrokken.Op internet nog even huldiging gevolgd Wat een feest zal dat zijn geweest. Zij hebben het wel echt verdiend 2e is ook erg goed van de wereld.In Zuid Afrika zullen ze niet weten, hoe het in Nederland leefde(oranjekoorts)Wij volgen alles via nu.nl Fijn dat we de laptop bij ons hebben.Gaan zo lekker wat eten. We slapen hier 3 nachten gaan daarna naar Palm Beach en dan nog naar Miami.
Leuk vooruitzicht. Morgen of overmorgen naar Seaworld.temperatuur nog steeds heerlijk hier.

Ruud, wil jij de sleutel dan zaterdag bij Anna Marie in de bus doen Zij wil het zondag doen en maandag zijn we er zelf weer.
Zij woont op nr 131
Alvast bedankt.
gr aan iedereen we vermaken ons echt prima ben zo benieuwd naar de foto's heb er al honderden gemaakt.

  • 14 Juli 2010 - 15:49

    Els:

    Hee buurtjes,

    Jullie hebben het super daar als ik het zo lees. Er zijn plekken waar wij ook geweest zijn. Nog wat uurtjes en dan stappen we ook in het vliegtuig. Frank ziet er natuurlijk weer tegenop. Maar ja, je moet wat he om ergens te komen. Ik lees net dat Ruud de sleutel gaat geven aan Anna-Marie. Inmiddels is het noodweer hier losgebarsten. We hebben nu al een paar keer onweer en flinke regen gehad. Maar ergens is het ook wel lekker en scheelt mij een hoop tijd met sproeien van de tuinen. Nou veel plezier nog, maar dat zal wel lukken. Ik kon eindelijk eens op deze site komen, wel leuk om jullie verhalen te lezen. Groetjes aan Mars en de kids.


  • 14 Juli 2010 - 16:52

    Lianne:

    Halloo

    ik zag me moeder dit lezen dus ik dacht laat ik het ook maar even lezen het is veel om te lezen allemaal achter elkaar haha volgende keer ga ik met jullie mee i.p.v. dit stomme regenland bijna zit ik zelf in het vliegtuig lekker naar spanje hoop een leuk hotel maar als ik kim moet geloven is het het einde haha
    de groetjes kimm

    byebye
    lianne

  • 14 Juli 2010 - 16:53

    Lianne:

    het moet zijn:

    de groetjes aan kim
    sorry ging fout

  • 14 Juli 2010 - 19:00

    Ruud:

    ik zal er voor zorgen . lekker af en toe noodweer maar wij komen er goed vanaf. erg warm blij als het vrijdagmiddag is eindelijk vacantie!!!!!!groeten uit hollandia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claudia

Hoi Allemaal Vandaag is onze vakantie begonnen.Zondag gaan we voor een paar dagen naar Maastricht. Zaterdag vertrekken we voor 1 week naar Aruba en hierna nog 1 week op Curacao. We zijn echt aan het aftellen. iedereen is al geweest en wij hebben het nog tegoed. Veel leesplezier

Actief sinds 31 Juli 2009
Verslag gelezen: 74
Totaal aantal bezoekers 24657

Voorgaande reizen:

16 Mei 2016 - 26 Mei 2016

Bali

09 Augustus 2012 - 25 Augustus 2012

Las Vegas La San Diego

30 Juni 2011 - 17 Juli 2011

Miami en Bahamas

30 Juni 2010 - 20 Juli 2010

Californië en Florida

08 Augustus 2009 - 30 November -0001

two happy islands

Landen bezocht: