13e dag Fort Myers - Reisverslag uit Fort Myers, Verenigde Staten van Claudia Waard - WaarBenJij.nu 13e dag Fort Myers - Reisverslag uit Fort Myers, Verenigde Staten van Claudia Waard - WaarBenJij.nu

13e dag Fort Myers

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Claudia

13 Juli 2010 | Verenigde Staten, Fort Myers

1 uur weggereden vanuit Marco Island
Onderweg kwamen we Miromar Outlet
tegen. Even gestopt hebben daar tot 7 uur geshopt. Echt heel leuk
DKNY Tommy Hilfiger Juicy Couture
Ralph Lauren, Nike Clavin Klein leuke dingen gekocht.
Nu net aangekomen in ons hotel in Fort Myers. Echt een mooi hotel hadden wat anders verwacht. Gelukkig
Internet nou dat vinden de meiden geweldig.Morgen naar Orlando daar blijven we 3 nachten slapen.

Leuk Ruud dat je weer hebt gereageerd.Heb je het rijk weer alleen? Of is Brigitte ook met je mee?Of is zij in de Hoek?O ja Els gaat donderdag op vakantie Kan jij de poezen vrijdag, zaterdag en zondag eten geven als jullie zondag vroeg weggaan vraag ik die dag aan Anne Marie.
Ik hoor het wel
groetjes

• 13 Juli 2010 - 17:32

Ruud:

ja helemaal aleen. ik doe de poezen wel vanaf vrijdag alleen zondag vertrekken we om 6 uur ik weet niet waneer jullie terugkomen. veel plezier in orlando .

• 13 Juli 2010 - 18:39

Liek:

lekker geshopt lees ik wat een super vakantie zo te lezen hier wat onweer gehad en vandaag weer goed weer doen lekker rustig aan beetje naat het zwembad beetje strand heerlijk en volgende week een weekje zweden daar is het gelukkig ook mooi weer leuke dagen nog doeiii xxx

• 13 Juli 2010 - 20:50

Anna-marie:

haai

Tja wat moeten we zonder internet he. Is hier geweldig, nog steeds, wil niet terug!!En wat lees ik nou...ga ik de poezen eten geven?Is goed hoor, als ik de sleutel maar heb, laat hem anders maar door de brievenbus gooien!!
    Fijne dagen
    greets

Claudia

Hoi Allemaal Vandaag is onze vakantie begonnen.Zondag gaan we voor een paar dagen naar Maastricht. Zaterdag vertrekken we voor 1 week naar Aruba en hierna nog 1 week op Curacao. We zijn echt aan het aftellen. iedereen is al geweest en wij hebben het nog tegoed. Veel leesplezier

Actief sinds 31 Juli 2009