12e dag Marco Island - Reisverslag uit Marco Island, Verenigde Staten van Claudia Waard - WaarBenJij.nu 12e dag Marco Island - Reisverslag uit Marco Island, Verenigde Staten van Claudia Waard - WaarBenJij.nu

12e dag Marco Island

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Claudia

13 Juli 2010 | Verenigde Staten, Marco Island

Vertrokken vanaf Miami Beach naar Marco Island. Dit adres heb ik ooit van een mw van het reisburo gekregen. Is niet zo bekend bij toeristen. Erg mooie omgeving. Schitterende huizen, meeste aan het water met een adrig bootje voor de deur. Mars wil hier wel wonen.
Nog even naar het strand voor de wedstrijd begint.Kimberley en Mars waren te zenuwachtig bleven op de kamer. Prachtige kamer(suite)in het Hilton, maar Daantje en ik vonden dat zonde dus nog even naar het strand. Was heerlijk gezwommen in de zee en daarna nog even in het zwembad.
Allemaal ons voetbalshirt aan speciaal in Niami gekocht.
Daar zaten we dan op bed met popcorn chips en cola.Wat was het spannend geen mooi voetbal.
Spanje was veel meer aan de bal.Jammer dat Robben de twee kansen miste.Eerlijk is eerlijk wij vonden dat Spanje terecht heeft gewonnen. Hadden natuurlijk liever gehad dat Ned had gewonnen.Veel mensen spraken ons aan op straat.Leuk om mee te maken, maar je begrijpt na de wedstrijd shirts uit gedaan.
Nog even naar naples gereden 5th ave leukse straat om doorheen te wandelen.
Vanmorgen werden we 1000 uur wakker dat was nog nooit gebeurd. Meestal word ik 0800 uur wakker en wilde even naar het strand gaan. We hadden het nodig denk ik. Snel aangekleed voor het ontbijt. Heerlijk lekker vers fruit.scramble eggs met toast jus, thee iets lekkers erbij. jammiejammie.Gevraagd bij de receptie of we 1 uur uit konden checken dit mocht. Dus snel nog even naar het strand en zwembad. Dit hotel en deze plaats ECHT EEN AANRADER!!!.

Claudia

Hoi Allemaal Vandaag is onze vakantie begonnen.Zondag gaan we voor een paar dagen naar Maastricht. Zaterdag vertrekken we voor 1 week naar Aruba en hierna nog 1 week op Curacao. We zijn echt aan het aftellen. iedereen is al geweest en wij hebben het nog tegoed. Veel leesplezier

Actief sinds 31 Juli 2009