10e/11e dag Miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Claudia Waard - WaarBenJij.nu 10e/11e dag Miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Claudia Waard - WaarBenJij.nu

10e/11e dag Miami

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Claudia

10 Juli 2010 | Verenigde Staten, Miami Beach

Hoi Allemaal
Gisteren vlogen we o 0948 uur naar Chicago. Daar was het 2 uur later
na 3,5 uur was het daar 4 uur en om 1945 uur vlogen we naar Miami Lang achten maar ja. LA was koud. We vonden het allemaal tegenvallen. Zouden daar niet meer teruggaan.
Nu in Miami Beach geweldig Eindelijk een dag aan het strand,we hebben daar echt naar uitgekeken, na hele dagen in de auto.Nu even naar voetbal kijken op de kamer.
Om 0930 uur lag ik al aan het zwembad
dat was niet uit te houden dus daarna na het strand. De zee is zo heerlijk. Je kan heel ver lopen de vissen zwemmen langs je benen heel helder water. We gaan zo naar Ocean Drive That's the place to be.
We zijn allemaal lekker verkleurd vandaag. Morgen naar Marco Island naar het Hilton prachtig daar. 2 jaar geleden ook geweest Had ik van iemand van het reisburo gehoord.
wit zand zo mooi.Nou dit was het weer even voor vandaag gr aan iedereen doei

• 10 Juli 2010 - 20:42

Liek:

lekker zo n stranddag hier was het vandaag bloedheet maar nu komt het met bakken uit de hemel onweer flitsen maar ja goed voor de tuin ben echt benieuwd naar jullie oto s nou geniet nog maar fijn groetjes xx

• 12 Juli 2010 - 14:48

Ruud :

ik ben er weer ik had iedereen al de groeten gedaan en verslag uitgebracht over julie reis avonturen wat een fuckwedstrijd. ik denk ook dat meneer web een mooi spaans vacantiehuis.heeft gekregen ik gaat er nooit meernaartoe paellavreters nou tot horrens of is dat met een r doei

Claudia

Hoi Allemaal Vandaag is onze vakantie begonnen.Zondag gaan we voor een paar dagen naar Maastricht. Zaterdag vertrekken we voor 1 week naar Aruba en hierna nog 1 week op Curacao. We zijn echt aan het aftellen. iedereen is al geweest en wij hebben het nog tegoed. Veel leesplezier

Actief sinds 31 Juli 2009