16e dag Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Claudia Waard - WaarBenJij.nu 16e dag Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Claudia Waard - WaarBenJij.nu

16e dag Orlando

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Claudia

15 Juli 2010 | Verenigde Staten, Orlando

Gisteravond heerlijk gegeten bij Olive Garden Italiaans rest.
Heerlijke mosselen gegratineerd met kaas en lekkere broodjes daarna ceasar salad en pasta mat garnalen
Echt er van genoten. Moesten even wachten is daar altijd druk, dan krijg je een buzzer in je hand en wanneer die gaat knipperen komt iemand je naar je tafel brengen.
Net naar Seaworld geweest. Direct in de Manta een nwe achtbaan nou voorlopig ben ik weer genezen. Je ging zitten en dan draaide die naar voren dat je lag. Ik heb mijn ogen dichtgedaan.Je weet niet wat je meemaakt.Je gaat alle kanten op vooruit, ondersteboven achteruit.
Leuke shows gezien. half 5 uit het park gegaan. Hopelijk vanavond terug vo een skishow.Gisteravond ook nog even naar Prime outlet geweest Kim is weer opgeknapt.
Ruud nog even aftellen. en dan heerlijk 4 weken vrij.Als ik je niet meer spreek fijne vakantie en goede reis. gr aan allemaal
doei doei

• 16 Juli 2010 - 08:19

Marjolein :

Wat een wereldreis. Wat zien jullie een hoop fantastisch ook erg leuk om te lezen je kan er een boek van maken ben nu net even thuis is heel erg warm geweest hittegolf daarna noodweer maar wel lekker een beetje afgekoeld.heb het verslag op deze site gezetn begrijp niet dat het niet overgekomen is ik vertel het thuis nog wel was heel bizar.ben met mirjam gegaan dat was wel een steun voor mij. marjo was er ook, anneke had haar gebeld. het is zo niet uit te leggen je moet het meemaken. het was vreemd maar nel en anneke wilde het zo, dus het was hun keuze hondje was er ook bij. jammer van oranje het is waar spanje was beter leuk,dat jullie het konden zien. wij waren met een grote groep bij iemand wezen kijken was heel gezellig. ik ga vanavond weer terug nog een paar dagen genieten voor jullie. goede reis terug. kus voor de kids. ik geniet van alle reisverslagen doei xxx

Claudia

Hoi Allemaal Vandaag is onze vakantie begonnen.Zondag gaan we voor een paar dagen naar Maastricht. Zaterdag vertrekken we voor 1 week naar Aruba en hierna nog 1 week op Curacao. We zijn echt aan het aftellen. iedereen is al geweest en wij hebben het nog tegoed. Veel leesplezier

Actief sinds 31 Juli 2009