6e dag Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Claudia Waard - WaarBenJij.nu 6e dag Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Claudia Waard - WaarBenJij.nu

6e dag Las Vegas

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Claudia

06 Juli 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hier zijn we weer. Het was weer een lange dag. 7 uur zaten we aan het ontbijt 0745 uur reden we weg. De reis heeft 6 uur geduurd.Erg lang van Capelle naar Parijs, maar dan heb je ook wat. Het is hier overweldigend. Je moet hier echt een keer geweest zijn. Ik had een bepaalde voorstelling hiervan, maar dit overtreft alles. Je komt ogen tekort.Het is erg warm zo'n 40 graden.Het is allemaal zo groots. prachtige hotels.Gisteravond naar de Fremont Street Experience geweest.
Dat is een overkapping waarin allemaal LED verlichting zit.Een film in de overkapping heel apart
om te zien. "savonds nog even over de strip gereden. Erg indrukwekkend
We slapen nu in het Hilton Heerlijke bedden. Bij de zus van Kim.
Je kijkt hier je ogen uit. De massa's
mensen.We gaan zo slapen in The Venetian. Kijk maar even op internet dan heb je een indruk. Venetië is nagebouwd met de Rialtobrug San Marcoplein de Gondels.Zo mooi
Hopelijk kunnen we om 11 30 uur naar voetbal kijken dat willen wij zeker niet missen.Vanavond nar The Wynn naar een show.
Ma, sterkte morgen natuurlijk waren Mars en ik gegaan.Doe Nel en Anneke de groeten en wens ze sterkte.
Er zullen veel herinneringen naar boven komen.Zij zijn toch een een deel van ons leven met pappa.
Ma, dikke kus zal aan jullie denken.
Gr aan allemaal

• 07 Juli 2010 - 15:20

Angelique:

eindelijk heb ik de link ik heb me even bij gelezen zo te lezen hebben jullie het daar geweldig geniet er maar van las ik nou bij daan haar hyves dat ze jullie kwijt was anders moet ze maar aan een tuigje ha ha ha hier alles goed lekker weer en de drukte is een beetje gedaan dus maar lekker naar het srtand en zo ga je nou elke dag volgen leuk he holland in de finale ze worden helemaal gek hier groetjes van ons xxx liek

Claudia

Hoi Allemaal Vandaag is onze vakantie begonnen.Zondag gaan we voor een paar dagen naar Maastricht. Zaterdag vertrekken we voor 1 week naar Aruba en hierna nog 1 week op Curacao. We zijn echt aan het aftellen. iedereen is al geweest en wij hebben het nog tegoed. Veel leesplezier

Actief sinds 31 Juli 2009