7e dag Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Claudia Waard - WaarBenJij.nu 7e dag Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Claudia Waard - WaarBenJij.nu

7e dag Las Vegas

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Claudia

08 Juli 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

Gistermorgen met Daniëlle gaan zwemmen om 0800 uur. Heerlijk was het
In zo'n drukke stad en dan even heerlijk relaxen bij het zwembad. Het is erg warm in Vegas. 40 graden.
1e helft van de wedstrijd van Ned Uruqay in het Hilton hotel gekeken. Niet volgens planning, maar Daniëlle was weg. Mars liep naast haar en belde mij waar de auti stond en toen was ze weg. Hij dacht dat ze meegenomen was. Ik bleef in eerste instantie rustig, totdat ik het hele hotel door was en haar niet kon vinden. Mars de beveiliging aangesproken. Ze liep met een koffer dus zover kon zij niet zijn. Wij gevraagd meisje met blond haar en een roze koffer. Ze was zo gevonden. Hilton is zo groot ze had een andere ingang genomen en wij wachten bij de hoofdingang. Dat was even bloeddruk 250 maar al met al de tijd ging door dus snel voor de tv.Toen het 1-0 was kwam een amerikaan naar ons toe en gaf een high five.Hij werd helemaal gek, maar toen scoorde Uruqay de mensen die er zaten maakten een geluid, wij zaten gewoon voor gek.
Ik zei wij gaan de 2e helft in The Venetiam kijken hoor.Wij weg.Daar kwamen we in een suite terecht zo iets nog nooit gezien, zo mooi
en toen het 2e doelpunt geweldig gewoon en toen nummer 3.Hierna de strip op. Het is te warm om buiten te lopen. Elk hotel heeft zijn eigen Mall(Winkelcentrum)Je kijkt echt je ogen uit.Een show geboekt voor de avond V variety show in Planet Hollywood. Hebben erg gelachen.
We maken echt tropenuren.Zoveel mogelijk zien in zo'n korte tijd.
Hier na even het hotel in om te gokken. Min 15 dollar inzet. Ik heb alleen gekeken vond dat iets te hard gaan.Metde meiden naar de kamer gegaan en
ars heeft nog even gegokt.
Zo dit was het weer volgende dag er direct achteraan.
gr

• 08 Juli 2010 - 05:33

Anna-marie:

wat een heftig verhaal van danieëlle, om gek van te worden. Was Chris maandag ook kwijt op de bazar....was een ijsje kopen, dacht dat ik gek werd. En heeft marcel de reis terug gewonnen?Waar blijven de foto's??Op mijn hyves kun je er al wel een aantal zien hoor!Hier ook erg warm, maar veel verkoeling van zee en zwembad!
    greets

• 08 Juli 2010 - 20:19

Liek:

jullie hebben het zeker druk ook nog een paar dagen om te relaxen hoop ik hier is het mooi weer lekker naar het strand geweest vandaag was heerlijk gelukkig met daan alles goed gekomen je schrikt toch behoorlijk denik nou groetjes van ons xx