5e dagYosemite - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Claudia Waard - WaarBenJij.nu 5e dagYosemite - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Claudia Waard - WaarBenJij.nu

5e dagYosemite

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Claudia

05 Juli 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Gistermorgen naar Golden Gate Bridge gegaan. De brug over gereden.Was wel de moeite waard. Hierna op weg naar Yosemite Lange rit maar dat was het waard.Prachtig park zo groot. Gingen op zoek naar Sequia bomen na uren rijden eindelijk gevonden. Schitterend uitzicht. Slapen nu in Fresno en gaan half 8 vertrekken naar Las Vegas. Lang rijden maar dan heb je ook wat als het goed is. Morgen in Vegas naar Ned Uruquay kijken om 1430 uur. Gaan vroeg ontbijten.6 a 7 uur rijden.
gr aan iedereen
Claudia

• 05 Juli 2010 - 17:51

Anna-marie:

Hey,
    wat lees ik nou 18 jaar getrouwd, nou nog van harte!
    Hier erg warm,maar wel genieten. we zijn vandaag naar de bazar geweest, was wat voor jou geweest, de louis vuitton vloog je om de oren, en maar afdingen he!!!
    Nou ik lees jullie weer,

groeten

Anna-marie

Claudia

Hoi Allemaal Vandaag is onze vakantie begonnen.Zondag gaan we voor een paar dagen naar Maastricht. Zaterdag vertrekken we voor 1 week naar Aruba en hierna nog 1 week op Curacao. We zijn echt aan het aftellen. iedereen is al geweest en wij hebben het nog tegoed. Veel leesplezier

Actief sinds 31 Juli 2009