2edag en begin 3e - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Claudia Waard - WaarBenJij.nu 2edag en begin 3e - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Claudia Waard - WaarBenJij.nu

2edag en begin 3e

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Claudia

11 Augustus 2009 | Aruba, Oranjestad

Bedankt weer voor de leuek reacties.
Gisteren ontbeten in het app.Hierna naar het strand van Palm Beach.
Prachtige hotels. Riu Palace is echt het mooiste hotel daar. Renaissance
is dat in Oranjestad.Later meer hierover.
Bij het strand aangekomen. echt prachtig. Wel heel druk allemaal Amerikanen. Wij in de zee. Spullen op een bedje, maar er hingen allemaal pasjes aan de andere bedjes. Mocht je daar alleen maar liggen, als je in het Marriot logeerden. Dus wij naar het strand van de dag ervoor. Eagle Beach.
Gelukkig was het daar veel rustiger. De meiden vonden het daar leuker.Er lagen daar Ned die ons tips en tools hebben gegeven waar we nog naartoe kunnen gaan.We zijn maar een paar uur gegaan, wanthet gaat erg hard met verbranden. Er staat veel wind dus je merkt het niet.Dus naar het app gegaan meiden hebben nog even gezwommen hierna lekker gedoucht.
Allemaal ingesmeerd met aftersun.
We zijn hierna naar Oranjestad gegaan.
Paar leuke winkels.We kwamen in een mall(winkelcentrum)alleen maar Gucci en Louis Vuitton.Het bleek de hal van hotel Renaissance.We hebben nog nooit zoiets gezien.Je wordt met een bootje naar het strand gebracht.Ik wilde bij het zwembad foto's maken, maar de meiden mochten daar niet komen.Hierna naar Palm Beach om ergens te eten.Taste of Belgium werd het, heerlijk garnalen in de knoflook gegeten,Kim patat met nuggets,Danielle nam Ceasar Salad en Mars specialiteit van het huis.ijs hebben we bij Haagen Daz gehaald en nu kregen we watervalshow.o, nog wat vergeten.Toen we op weg waren naar Palm Beach wilde Mars een foto van een auto.Toen ik die foto maakte, werd er ineens een vrouw(thaise)opgetild. ik tegen Mars :die gaat naakt.Mars zijn ogen rolden eruit.Ze had alleen een doek om zich heen. kim werd helemaal gek mamma doe niet.
we zijn naar een andere auto gereden en ja hoor zij deed haar doek af.Wat hebben Mars en ik gelachen.Kim was het er niet mee eens.Zij gaat toch zelf daar liggen voor een fotoshoot.
Vandaag maar even niet naar het strand.Allemaal beetje verbrand.We gaan naar alle highlights van Aruba.
Ik kan gelukkig weer normaal lopen.
Vanavond is er bonbinifestival daar gaan we even kijken. Dat is een Arubaanse traditie.Veeleesplezier
gr van ons allemaal

• 11 Augustus 2009 - 11:26

Anna-Marie:

Haha, wederom veel herkenbaren dingen. Ja en dat bootje naar het strand was er toen ook al. Gelukkig is je voet weer beter, toch naar die Arubaan geweest? En wat dat verbranden betreft,je voelt het inderdaad niet met die wind.Kijk weer met plezier uit naar je volgende belevenissen. Allemaal de groeten!!

• 11 Augustus 2009 - 13:52

Angelique:

leuke foto s gaat het alweer een beetje beter met je voet het ziet er echt uit als een paradijs het is toch wat dat je elkaar zo goed kan volgen hier nu een beetje wisslvallig weer wij gaan donderdag nog ff met de kids naar de efteling geen oranje stad maar ja onze tijd komt nog wel op het moment weer gerommel bij de greenery je hoort het wel ik hou jullie in de gaten xxx geniet