11e dag Miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Claudia Waard - WaarBenJij.nu 11e dag Miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Claudia Waard - WaarBenJij.nu

11e dag Miami

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Claudia

11 Juli 2011 | Verenigde Staten, Miami Beach

Gistten vertrokken uit Palm Beach.Even langs Wellington Apple store iPod touch voor Danielle gekocht.Hierna naar Miami Ocean Drive.Inchecken bij Majesctic en naar het strand.Leek wel een mierennest.Nog nooit zoveel mensen op het strand gezien. helemaal vergeleken bij RIU voor de deur..savonds weer heerlijk gegeten. Na het ontbijt gaan we de auto inleveren op het vliegveld en naar de cruiseterminal. weet niet of daar wifi is. Anders hoor je ons de 15e weer

• 12 Juli 2011 - 16:16

Marjolein:

hallo allemaal wat een reis ongelooflijk en hele leuke fotos ik ben weer even thuis jullie zitten nu op de boot ook fantastisch het is allemaal genieten alles is even mooi fietje is maandag geweest was heel gezellig ik heb ook nog geskypt naar je het ging niet. nu nog veel plezier dikke kus mamma

• 12 Juli 2011 - 20:11

Liek:

hoi claud alles goed was heerlijk even naar texel veel te kort maar wel voor herhaling vatbaar mooi weer gehad ook lekker op het strand gelegen giste half 12 thuis vandaag gewerkt en zijn net thuis van de wok ome ger was jerig enwe hebben ff gezellig met de familie gegeten nou veel plezier jullie en geniet xxxxx

• 14 Juli 2011 - 13:37

Marjolein :

hallo jullie zitten nog op zee ik ben thuis net mijn hulp gehad. het is hier vreselijk weer net herfst regen en storm als het zo blijft ben ik thuis ik geloof dat jullie morgen weer in miami zijn het was zeker een belevenis nu dikke kus voor allemaal doei

Claudia

Hoi Allemaal Vandaag is onze vakantie begonnen.Zondag gaan we voor een paar dagen naar Maastricht. Zaterdag vertrekken we voor 1 week naar Aruba en hierna nog 1 week op Curacao. We zijn echt aan het aftellen. iedereen is al geweest en wij hebben het nog tegoed. Veel leesplezier

Actief sinds 31 Juli 2009