Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Claudia Waard - WaarBenJij.nu Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Claudia Waard - WaarBenJij.nu

Los Angeles

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Claudia

08 Juli 2010 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hoi Anna Marie

Je bent weer de enige de reageert leuk hoor. Volgens mij volgt er niemand ons meer. We wachten de reacties af. Dit is erg leuk om te lezen zo ver weg.
Ik ga zo je foto.s bekijken op Hyvest. Via Hyves nog wel enkele reacties ook leuk toch. Foto,s kan ik niet plaatsen. Heb er wel heel veel gemaakt honderden nu.
Nog een fijne vekantie geniet ervan.
Chris ook even weg Je wordt even gek dan he. In het begin dacht ik we zien haar zo aan komen lopen, maar ze kwam niet. Gelukkig haaden zij haar bij een andere ingang. gebouw ernaast.
Gisteravond gegeten in Santa Monica Heerlijk zeebaars met garnalen meiden spareribs en ceasarsalad.
Leuke plaats. Nu gaan we zo ontbijten en dan naar Universal Studios in Hollywood.
Bye Bye

  • 08 Juli 2010 - 16:58

    Ruud :

    er zijn ook nog mensen die werken en mijn laptop is naar de kloten

  • 08 Juli 2010 - 17:04

    Ruud :

    oja ik had gevraagt hoe het met de meiden was of ze de jongens al missen.????????

  • 08 Juli 2010 - 17:05

    Ruud :

    oja de groenten aan mijn zwager.wat een gezeik he.

  • 08 Juli 2010 - 17:09

    Ruud :

    vrijdag tot zondag ga ik naar de hoek dusvanaf.maandag ga ik jullie.weer volgen veel plezier en tot wiedersien hahahaha grapje

  • 08 Juli 2010 - 19:01

    Marjolein:

    Hoi allemaal/ ik ga morgen weer naar oudorp. dus je zal even niets van mij horen. Wat een leuk reisverslag. Genieten nog maar ik geloof het dat de tijd zo snel gaat omdat je zo veel dingen ziet en doet. Wat zal je in paniek geweest zijn met danielle. Gelukkig is het goed afgelopen. Nog veel plezier kus mamma

  • 08 Juli 2010 - 20:23

    Liek :

    je word wel gevolgt hoor claud maar niet altijd tijd om achter de comp te zitten en de foto s die komen vast wel in een mooi boek toch zal wel een dikke worden je blijft knippen zo n reis nemen ze je niet meer af de meiden mogen zich gelukkig prijzen dat jullie dit allemaal met ze doen doeiiiii

  • 10 Juli 2010 - 15:09

    Anna-marie:

    hey,

    Hier alles hetzelfde, zwemmen, eten lachen, zonnen....krijg ook haast geen mail!de usa staat ook nog op mijn lijstje. Ik krijg ook ineens geen foto's meer op hyves, gek hoor, baal eer wel van, want heb hele leuke. Nou veel plezier, en ik blijf jullie volgen hoor!!!
    greets

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claudia

Hoi Allemaal Vandaag is onze vakantie begonnen.Zondag gaan we voor een paar dagen naar Maastricht. Zaterdag vertrekken we voor 1 week naar Aruba en hierna nog 1 week op Curacao. We zijn echt aan het aftellen. iedereen is al geweest en wij hebben het nog tegoed. Veel leesplezier

Actief sinds 31 Juli 2009
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 24657

Voorgaande reizen:

16 Mei 2016 - 26 Mei 2016

Bali

09 Augustus 2012 - 25 Augustus 2012

Las Vegas La San Diego

30 Juni 2011 - 17 Juli 2011

Miami en Bahamas

30 Juni 2010 - 20 Juli 2010

Californië en Florida

08 Augustus 2009 - 30 November -0001

two happy islands

Landen bezocht: