3e Dag Monterey en San Fransisco - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Claudia Waard - WaarBenJij.nu 3e Dag Monterey en San Fransisco - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Claudia Waard - WaarBenJij.nu

3e Dag Monterey en San Fransisco

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Claudia

03 Juli 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Bedankt voor de reacties en felicitaties.Gisteren eerst om 0700 uur naar de wedstrijd Ned Braz gekeken.Wat een spannende wedstrijd Echt geweldig.Het zal bij jullie wel een feest zijn. Hierna zijn we naar Monterey gereden langs de bergen. Prachtige route Onderweg ontbeten met een prachtig uitzicht.Onderweg zag Kim (wij niet) zebra,s eekhoorntjes die naar je toe kwamen en zeehonden Zo leuk allemaal zo in de natuur.
Onderweg echt mooi weer toen wij uitstapten na 2 uur bewolkt en best fris.
Bij Cannery Row (een winkelstraat)
heerlijk vis gegeten en even naar de penalty's gekeken van Uruquay-Ghana
Wat een timing he Was even spannend en zagen net dat suarrez rode kaart kreeg.Hierna weer 2 uur gereden naar SF.Het is net New York.We zitten met ons hotel midden in het centrum.
Veel winkels niets aan haha
Het is hier nu 0700 uur en kijken naar Argentinië Duitsland
Hiern aop weg naar Fishermans Wharf, Pier en LombardStreet met de ceblecar.
gr en tot horens
snel gescoord zeg in 2 min!!!!

• 03 Juli 2010 - 17:40

Ruud :

naar de tour geweest belevenis eretribune gezeten massas mensen.groeten

• 03 Juli 2010 - 18:09

Anna-marie:

Hey

Jah spannend allemaal he dat voetbal. Duitsland schandalig veel gescoord....HIer nog steeds erg lekker weer, mooi hotel en heerlijk eten!Groeten

Anna-marie

• 03 Juli 2010 - 20:16

Els:

Hoi Marcel en Claudia,

Van harte met jullie 18e trouwdag!!!

De Brenkies

• 04 Juli 2010 - 08:14

Ruud:

trouwdag ojee .gefeliciteerd. hoe is het met de meisjes missen ze de jongens al.

Claudia

Hoi Allemaal Vandaag is onze vakantie begonnen.Zondag gaan we voor een paar dagen naar Maastricht. Zaterdag vertrekken we voor 1 week naar Aruba en hierna nog 1 week op Curacao. We zijn echt aan het aftellen. iedereen is al geweest en wij hebben het nog tegoed. Veel leesplezier

Actief sinds 31 Juli 2009