Nog 1 dag - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van Claudia Waard - WaarBenJij.nu Nog 1 dag - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van Claudia Waard - WaarBenJij.nu

Nog 1 dag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Claudia

29 Juni 2010 | Nederland, Capelle aan den IJssel

Bedankt Anna Marie voor je reactie erg leuk. Gelukkig mag ik blijven in Capelle.De musical van Daniëlle gisteravond was echt geweldig. Ze deed het erg leuk. Nu de laatste puntjes op de ii en dan klaar voor vertrek.Morgenochtend om 7 uur vertrekken we naar Schiphol.
11 uur in het vliegtuig naar Frankfurt. en 1400 uur naar Los Angeles. 1700 uur plaatselijke tijd komen we aan. Auto ophalen bij Alamo en dan op zoek naar ons eerste hotel.

• 29 Juni 2010 - 08:21

Anna-Marie:

Hoi

De stress al toegeslagen? Gelukkig is alles ok met je baan, en kan je samen met Mars en de kinderen genieten van een hopelijk zorgeloze vakantie. Welke rol had Danielle?
    De musical is de leukste sinds tijden!!!!

• 29 Juni 2010 - 19:29

Martine:

Heel veel plezier met zn allen.Geniet ervan! Gelukkig geen veranderingen voor jou op de werkvloer dus dat is extra genieten! Een goede vlucht gewenst. gr Martine

• 01 Juli 2010 - 08:54

Brigitte :

Hoi,
    geen idee welke tijden jullie hebben. Goede vlucht(en)gehad? Meiden ook gezelig? Hier is het nu erg warm. Oh ja nieuwtje. We hebben een konijn. Handig zo vlak voor de vakantie. Vinden de meiden het misschien leuk om konijn en de cavia's 2 weken te verzorgen voor wat extra vakantiegeld?? Heel veel plezier.

Claudia

Hoi Allemaal Vandaag is onze vakantie begonnen.Zondag gaan we voor een paar dagen naar Maastricht. Zaterdag vertrekken we voor 1 week naar Aruba en hierna nog 1 week op Curacao. We zijn echt aan het aftellen. iedereen is al geweest en wij hebben het nog tegoed. Veel leesplezier

Actief sinds 31 Juli 2009