Dag 10 11 of 12 - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Claudia Waard - WaarBenJij.nu Dag 10 11 of 12 - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Claudia Waard - WaarBenJij.nu

Dag 10 11 of 12

Blijf op de hoogte en volg Claudia

29 Mei 2016 | Indonesië, Kuta

Ik weet niet meer welke dag van het reisverslag. Maakt niet uit.
Even van de schrik bekomen. Dat komt wel even binnen. Er gaan
Allerlei gedachtes door je heen. Laat ik maar niet op de zaak vooruit lopen. Daar word je niet vrolijk van. Even afwachten hoe of wat.
Vandaag hadden we nog een excursie stasn naar Tanah Lot en de Unesco Rijstvelden. We vonden Tanah Lot
Het mooiste wat wij gezien hebben. Ligt in de zee. Mooi park erbij
Zie de foto 's. Al enkele avonden uit eten bij ons favoriete restaurant Ultimo in Semniyak. Taxi vNF Kuta 30.000 is 2 euro.
Vraag een plekje in de tuin. Daar is ook live muziek. Zo sfeervol.
En heerlijk eten. Morgen nog 1 dag en dan zit het erop.
Bali is echt een aanrader.
Leuke plaatsen zijn Legian, Semniyak. Sanur Kuta voor paar dagen niet te lang. Zon zee strand cultuur van alles wat.
Veel te zien. Het is erg warm dus plan nooit!!!! Excursies dagen
Achter elkaar altijd paar dagen ertussen. Het leven hier eten drinken strandbedjes kost allemaal niets.
Bedankt voor het volgen en de lieve reacties.

• 29 Mei 2016 - 18:39

Angelique :

Fijn dat je toch een beetje kan genieten moet je ook echt doen lekker samen met mars alnis het steeds in je gedachten maar we weten van dichtbij wat het met je doet het zijn echt prachtige foto's fijn om te zien nog even volhouden xxxxx

• 30 Mei 2016 - 09:34

Marga:

Leuk Clau om het weer te lezen. Goed van je dat je niet op de zaken vooruit loopt, en toch lekker geniet van jullie mooie reis.
    Jammer dat het er weer bijna opzit. Ik ga nu op m'n gemak naar je mooie foto's kijken.
    Goede reis terug

• 30 Mei 2016 - 11:08

Annemieke:

Hou je taai, probeer nog ff te genieten en thuis kan je je moeder steunen. Xxx
    Foto's zien er prachtig uit, wat een ervaring om daar te mogen zijn , heel gaaf!

• 30 Mei 2016 - 20:39

Els:

Goeie reis terug en bereid je voor op een regenachtig Holland. Nu komt het ook met bakken naar beneden en het onweert. :-(

Verslag uit: Indonesië, Kuta

Bali

Hier zou je wat meer informatie kunnen zetten

29 Mei 2016

Dag 6

21 Mei 2016

Dag 5
Claudia

Hoi Allemaal Vandaag is onze vakantie begonnen.Zondag gaan we voor een paar dagen naar Maastricht. Zaterdag vertrekken we voor 1 week naar Aruba en hierna nog 1 week op Curacao. We zijn echt aan het aftellen. iedereen is al geweest en wij hebben het nog tegoed. Veel leesplezier

Actief sinds 31 Juli 2009